Pages

Saturday, January 2, 2010

Satu impian…my cute little girl..go girl!!!

Wahahhaa… happy gak ni… baru pas abis tgk Idola Kecil 2 final.. aku en balik umah minggu ni..dpat ar tgk ngan family.. ingat x entry aku ttg idola kecil 2 dulu? My feveret contestant are azzam,dayana n ain… guess what??? 3 orang ni yg menang.hahaha juara dayana, 2nd azzam n 3rd ain… overall, puas ati persembahan malam ni sampai aku pun pening gak nak teka sape menang, huhuhu… azzam malam ni macho ar..I suke.huhuu dayana tetap cute, cume mlm ni cun sikit…kuikui…mulanyer xsngke gak ain dpt tempat coz aril agak mantap,tp ain ngan rock die mmg power…
Keputusan mlm final aku puas hati.dayana dgn lagu baru satu impian bg aku personally mmg layak ar. Tiap2 minggu pun persembahan dier mmg best n mantap..so, she deserve to be the winner… Cuma untuk final ni ntah rase cam ade kurang, tp azzam mmg masyukkk…persembahan mantap.bab feeling serah kat dier, kelebihan azzam dari segi personality n karisma..aura kuat tu..byk peminat.hehehe… salah satunyer adik aku kat umah ni.ahahah… vocal azzam pun best. Mlm final ni byk teknik yg dier gune, kalo aku ar..huh susah nak wat gitu. For ain, kelebihan malam ni sebab rock dier bleh, gaya cute pun dier boleh…aril time rock,fulamak kapak tuu..tp second song mybe sebb dah byk tarik,suare ader xkuar skit.. tasha vocal ok.cume mybe dari segi kelainan, karisma n aura kurang berbanding yg lain.. maulud lak,huuu pe lagi..vokal ar.. showmanship mmg bagus,tp tang vocal tu…ehem2… kene byk practice..
Aku ni lebih2 lak komennya.hihhi.. xtually it just sekadar hiburan, untuk menghibur hati.. macam yg aku tulis dulu… yg penting kene dahulukan ilmu n jgn smpai terleka… tak dinafikan si kecil ni mmg berbakat..tp tu la..kene beringat la gak en..
Mmg aku penah bace satu ruangan yg menegur rancangan ni sebab terlalu bersosial, berpegangan tangan..benda ni la yg x digalakkn sebenarnya.. lain masa mgkin benda leh di titik beratkan.. aku pun penah tgk satu video yg menggambarkan situasi kanak2 di Malaysia n Indonesia.. di Malaysia di tunjukkan rancangan tom tom bak (kalo x silap,ader kanak2 menyanyi) n di Indonesia rancangan berbentuk cungkil bakat menyampaikan ceramah agama… mmg berbeza n bila difikirkan ade kbenaran dan motif yg ditunjukkan dlm video tu di mana anak2 la pewaris generasi masa hadapan.. apapun, timbang2lah..

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: