Pages

Tuesday, January 19, 2010

ooh... what? when? how? who? where?

hahahha... pe ke he nye tajuk atas tu..ye aar tu melambangkan keserabutan aku..ni dah mula dah...otak xleh nak set..huhuh... skang pun bizi sbenarnye.tapi tgn ni gatai ngat nak post gak entry ni... aku skang leh dikatakan bizi..( aku pun xsure aku bizi or aku yang membizikan diriku ini..) dgan sekreteriat, pastu homework, then riso psl AGM suksis lak... sume benda nak kene progress... tp aku..ai sempat lg berfacebook.. ader ker patut..so..pasni kene kurang2kan... or i will got the effect la... aku xnak ar nyusahkan kengkawan aku lg... n xnak ar rase diri ni useless sesangat( walaupun aku slalu rase gini..skang pun rase useless..byk benda x settle lg nih...waaa)... walaupun aku ngah blurr ni, tp meeting sekreteriate td aku ttp nak heppy... xper ar,time tu xnak ar pikir yg leh peningkan kepala..stakat ni tahan lg ar..walaupun rase nak tarik diri dr join hari terbuka ni... come on zaxx.. 2 minggu jer lg..hihii...dah2 skit2 jer la..wat keje tuh..online jer..daa..

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: