Pages

Saturday, January 23, 2010

kerja gila lagi...

ni kire sekuel citer malam td... berlaku pun malam td tp xsempat nak post..ni baru ader mase ak post..
semalam pas balik dari pekan..misi diteruskan lagi... misi mengunting rambut x tercapai lg... so, mijie ajak g kat salon target mula2 td... malam xramai orng.lagipun mijie nak gak tau servis pe yg ader kat situ..mane tau ader 'services special' ke.. hahaha... mijie tu sebenarnyer nak rebonding rambut dier tu..wah! statement..hahaha
aku segan nak masuk mula2.. ramai orang kat luar..last2 masuk gak ar..nak tunggu orag kurang jawabnyer kul 12 la baru masuk..

aku disambut oleh brader apek rambut ala2 tomok.hahah.. tp kaler je lain.. junior rm1o senior rm 14..la pulak.. ader junior senior? pe ke hal ni? rupenye tu harga kalo nak gunting..kalo gunting ngan senior mahal skit...

aku sbenarnyer was2 gak nak gunting sini..sebbnyer aku nak gunting pendek,.esoknyer nak kawad... tp style dier gunting mcm nak stylish lak, adoi..aku bukan nak g function majlis award!! so mula la aku megomel..pendekkan skit tepi n blakang yer.. atas pendek lagi... ya itu die... ni la first time aku digunting rambut hampir sejam lamanyer..fuh megantuk aku menunggu dier gunting..last2 hasilnyer..nice kot kalo untuk style( padahal aku rase mijie dah gelak2 tengok aku) hahah.. tp aku nak g kawad esok ar..huh penat ar aku nak suh pendek lg..so trime je ar..kuar ar duit kertas wane merah mmbayar..huhuhu...

kat umah lak, tgk rambut dak2 ni uih..pendek kot... so aku pun membuat la lawatan muhibbah ke rumah2 mereka.ternampaklah bro zaidi digunting rambutnyer..aku pun menjenguk...ha.. nak tau..last2 aku gunting sekali lagi..by ustaz... ambik..ha baru pedek..so.. pe gune ar aku korbankan duit merah aku? waa... xpe ar dah lepas... eksperiment..bak kata mijie.hahaaa


before gunting


after salon




after re- cut..( gambar pas kawad..gelap muke)

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: