Pages

Friday, January 22, 2010

kerja gilaaa....

memang satu kerja yg giler..ahhahaha... ptg td ngan mijie nak pusing2 kedai depan khar nak carik kedai gunting...salon depan tu bukak..tp ramainyer orang... g ar jalan2 dulu, last2 bile bas ke kampus jalan...terus adegan kejar-mengejar berlaku... yaaa kite ke pekan...aku pun nak carik barang..kata mijie dengan nada selamba..uish...jgn diajak..aku mau ikut.hahhaha.. so pengembaraan pun bermula... tiba di kampus mencari2 bas ke pekan..yes!!! ader sebijik! tp kne tunggu sebentar..hahaha,... so sempat ar berposing2.. then bas bertolak..
sampai di pekan...uhhuhuhu....tiba2 satu silauan terpancar.. flash hanset aku ker? hanset aku mane ader flash bile tgkap gmbar.. alamak!! hujan daa..lebat lak tu...tp demi misi kitorang redah jerr!!!
first target..payung2!!! g grand union carik payung..aku pun g car myak rambut..aku nyer da nak abis... then dapat ar payung...sempat lagi posing2 kat grand u..

then ke destinasi seterusnya.. waa pizza hut..aaaaa... masuk ni 3 kali da g pizza sem ni... rezeki2... thanks mijie...hehehe.. time ni pun xlepas peluang memosing kan diri..sempat ar snap gambar dua tiga walaupun malu ramai orang...hihiihi

pastu dah lewat.so pe lagi aktiviti membelahkan diri ar... dah kul 7.50 mlm..xdr bas..so mijie ajak jalan kaki,...ya jom jalan jalan cari pasal.hahaha...sempat singgah surau,solat maghrib.. then teruskan journey ke kolej tersayang... sambil2 jalan kitorang practise vocal..wah statement! melalak ar...
mcm2 lagu yg keluar..hahaha...
akhirnya sampai jugak kat kolej..fuh..penat..
.

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: