Pages

Sunday, January 3, 2010

dilema lagi???

Uhh.. baru balik dr umah.. best2 walaupun ade perkra yg x seperti diharapkan.heehe..lain kali aku citer..ni nak citer pasal dilemma.. wah2 mcm citer impian sunsilk lak ade dilem2 ni..huhuu.. xder..citernye gini.. tersebutlah kisahhhh..ewah cam penglipur lara lak.. dah2 citer cepat.. aku td dapat msj dari kelab penyayang,esok 4 aribulan ader meeting utk program um tu la.. aku ingt mmg xnk terlibat dah, lagipun ari selasa ni ader kuiz fizik,kire nak study skit ar mlm tu.. tapi fikir2 balik aku rase nak g ar meeting tu.lagipun bak kata nuar last program ni..pastu xjoin dah… tmbahn lak meeting wat kat khar, xjadi lak wat kat kampus..xsedap lak kalo aku xdtg… walupun time kejadian nnti aku ade latihan suksis kalo xsilap… pastu dapat lak msj dr acad..ader mesyuart sekreteriat kuo hari terbuka..aku ingat kul 4 ptg td.mmg x gar kalo kul 4 coz aku baru balik..penat sioot.. tup2 bukan kul 4,tapi 4 aribulan daa.haha salah bace..dah tu acad cakap mybe malam meeting.. 4 aribulan esok ar..loh same lak ngan meeting penyayang..aiseh camne ni.. gamaknye xsempat study ar kalo aku nak g dua2.. so,skang aku ngah piker nak g yg mane, or tak g dua2??? Arggh pening da…. Yg penyayang walupun aku xnak terlibat tapi nuar offer nak wat persembahan..aku teruja la gak.heheh,yg sekreteriat acad ckp mybe untuk dj n mc..huh guane ni??tgk la esok camne.. mtk2 dapt wat kputusan terbaik..aminn.

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: