Pages

Saturday, January 23, 2010

Hidup AZRI!!!

muhammad azri amatan... seorang yang berprinsip, berani melontarkan pendapat,kritikan, cadangan yang difikirkan berguna,bermanfaat dan terbaik. Bersuara lantang dalam menyalurkan apa yang dianggap benar menjadikannya seorang yang aku kagumi... butir patah kata yang tersusun ( sebutir-sebutir bak kata kengkawannya.huhuhu) dan kadang2 diselitkan unsur falsafah membuatkannya kelihatan unik dan lain dari yang lain.. itulah AZRI, housemateku atau lebih dikeali sebagai YB Kunak dalam kalangan rakannya ( terutama geng suksis)...

baru2 ini, AZRI mengambil bahagian dalam penamaan calon MPP UPSI... menjadi calon yang dicadang oleh abg li dan disokong oleh AB... berita itu menjadi bualan kawan2 termasuk geng suksis.. dan sokongan penuh tentunya kami berikan... jika terpilih menjdi wakil MPP ( aku meramal mungkin dapat menjawat jawatan tinggi,MT mungkin, n aku rase mungkin boleh membolot YDP) , maka rumah A-3-6 bertambah orang2 besar.hahhaa ( besar ker? huhuhu,..maksud aku yg memegang jawatan sem ni).aku ( timbalan presiden) n en usop( presiden) untuk PGS , abg li setiausaha PGS n presiden Pengajian Malaysia, AB exco kebajikan PEngajian Malaysia n exco disiplin ...n iswandi JMK kebajikan KUO...

tp semalam kami dapat satu berita sedih... pencalonan AZRI ditolak disebabkan terdapat bantahan... memang tak puas hati dengar berita ini..lepas penerangan n cerita mereka2 yg tau pasal ni..aku mmg rase geram...tertanya adakah di dunia ini ketelusan semakin tiada kewujudannya? ??

aku pun xleh nak ulas lanjut pasal hal ni...sebab aku xdr di tempat kejadian n aku tak terlibat secara langsung untuk pencalonan AZRI..tapi untuk lebih lanjut, bace nukilan AZRI dalam blognya mengenai isu ini... aku sempat bace full baru td..coz bizi semalam..mmg terharu membacenyer sebab aku tau AZRI begitu bersemgat dan aku percaya krediabilitiya..lagipun kami serumah... untuk AZRI...walaupun rezeki untuk bertanding dah punah,namun teruskan perjuangan anda..kami menyokong anda sepenuh hati.kami xmau menjadi pisau yang menikam belakang!!! hidup AZRI!!!

link blog AZRI ( klik di sini )

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: