Pages

Friday, January 15, 2010

ptptn???

huh..td bangun tido..then rase lapoo wat la air milo..biskut aku da abis.semalam aku melantak sampai abis pas meeting sekreteriat.. ngah duk ngadap laptop.housemate tersayang aku gtau PTPTN yg ditunggu2 dah masuk.katanyer dier dengar org ckap dah masuk,tp dier pun xcek lg,tkut xmasuk..kecewa jer.hehehe.. xtually dari malam td aku dah dengar pasal ni..mase wat lab report kat kafe kuo ngan faris... bile dengar jer trus suruh AB g cek..balik umah pastu rupanyer AB ckp x masuk lg..ceh.. pe la dak tu,wat suspen jer...
tp ni kalo tol2 dah kuar, aku xleh kuarkan lagi..nnti abes..kene wat bajet dulu.takut jd cam sem lepas, kata nak wa bajet..tangguh2 langsung duit x terurus..aku ingat sem ni nak lebihkan makan ar.hahaha...dah lame teringin nak makan pe yg aku suke.hahaha...tp berpada gak ar...n motif utama,,selesaikan pe yg x selesai lg...hutang2 n bayaran yg tertangguh tu jgn wat2 lupe lak yes..huh statement!!!

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: