Pages

Friday, January 15, 2010

kebengongan terserlah!!!

waaa... malu, panik, cuak..sume ade..gini critenyer... td g semayang jumaat kat masjid baru tu... first time g situ.. pas khutbah, siap2 ar nak solat, mase rakaat kedua, tibe aku rase bergetar di bhagian poket kanan aku...pe ek? msj kot, tp xper aku dah silent hnset..tup2 aku dengar bunyi muzik yg aku familiar sangat..ya itu dia.. mimpi yg mati by blizzz..lagu alarm aku..aduh!! baru teringat aku wat alarm kul 2 daily punyer..so automatil everyday kul 2 akan berbunyi walaupun hset mode silent...grrr... dah ar time tu ngah solat.. jd x khusyuk aku... jelas giler lagu tu..org lain aku rase confirm terganggu,tambah2 yang duk dekat aku... berdebar dah aku ni..panik.. aku try ar nak tutup, aku amik tgn,tekan kat hnset,aiseh button hnset menghadap kebawah lak, bile tekan pun button xkene..camne ni? aku usaha2 xpat gak..lagipun xleh pergerakan besar lebih 3 kali...last2 bunyi tu berhenti sendiri..seb baik... ader ar gak dalam 2 minit berbnyi..adui2.. jd pengajaran nih.len kali cek hanset sebelum solat yer...

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: