Pages

Wednesday, July 18, 2012

Wordless Wednesday

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


p/s: At NRIC 2012 (Novel Research and Inovation Competition ) di USM...

14 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

NAL said...

setuju sangat..corakkan poster kita dengan keimanan bukan dengan kecantikan..

Sue-Rya Qistina said...

wow! nice sgt kata2 itu :)

inche hlovate said...

ye btul..lakar la corak secntik yg boleh untuk dri kita sendri :)

Edy Fee said...

macam mana nak design ni.tak penah design poster langsung

zaxx said...

Nal: btol2..keimanan lagi penting..:)
sue-raya: heheh sekadar pendapat sendiri je ayat2 tu,hehe

inche hlovate: btol3..hiaskan diri sebaiknya..:)

edy fee: huhuu poster yg gmbar tu ke? wat guna powerpoint je..huhuu... tp nk advance guna photoshop,or illustrator ke..:)

Boni Kacak said...

setuju2

zaxx said...

boni: bro..betol2..hehe

KorN said...

poster upsi tu cuma gmbr hiasan je kan untuk kasi tau yg itu poster kan? dan isi entry nya adelah kata2 tu kan?

topex3007 said...
This comment has been removed by the author.
Edy Fee said...

ye cikgu.hehe kat IPG KAMPUS PERLIS je.hehehe

zaxx said...

korn:haha. 3 in 1.first mmg nk tjuk sbg cnth poster, 2nd as untk luahan kata2 n last untk gtau yg join nric coz tu poster yg dgnakan untk nirc.;-)

zaxx said...

edy fee: oo ckgu gak la ni.hehehe.

eqbalzack said...

Kalau PhD mmg poster/conference dah jadi makan rutin...hehe

zaxx said...

eqbal zack: heheh btol2..:)