Pages

Wednesday, August 1, 2012

Pencarian Super Bloglist 2nd Half Year 2012 by Blog Fadzmie.

assalamualaikum dan Salam sejahtera..

Ampun maaf dipinta...
semakin lama semain kemaruk join segmen rupanya..
Mahu menambah kenalan hajatnya..
Dan seperti biasa ,ada segmen ada lah bannernya..
Dan seperti biasa juga,
tidak diketahui sempat atau tidak joinnya..
Kerna Dateline 1 ogos hendaknya..
jadi masih sempat kan kiranya..
Sekadar mencuba nasib sahaja...
di samping mahu mengenal sahabat baru jua..:)




Jika mahu mencuba
cuma tonyohkan pada banner itu sahaja,
dengan sedikit usaha,
anda mungkin dapat hasilnya,
syarat pun tidaklah sesusah mana..
cuma klik disitu dan sana sahaja...:)

p/s: adeh,susah rupanya nak berpuisi dan mencari rima yang sedap bunyi..selalu2 wat entry hentam keromo guna ayat sesedap hati jerk,hahah. eh2 ni puisi ker? Nape macam rap hip hop je.heheh

11 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

Boni Kacak said...

selamat bersegmen bro .. :)

Jiwa Perempuan Gila said...

ceeeh3x .. dah pandai berpuisi encikkk zaxx niey .
keep it up :P

AZRUL AZMI said...

wah bukan main la berpuisi... puisi ke der??? hehehe...

JOM Jalan2 Blog saya PLAK... ALA... JOM LA...

zaxx said...

boni: tq2 bro..:)

JPEG: alooo waa rindu lu.. ihiihihi... bukan puisi, dondang syg la,haha sifu sila beri tunjuk ajar..hikhikhik

azrul: haha rasa tak mcm puisi pun..haha...

Jiwa Perempuan Gila said...

awww . terharu siot aku :p !
dondang sayang pun boleyyyyy =)
sorry derr . aku belum tersenarai dalam mentor nak tunjuk2 ajar kat ko :P

*panjang pulakkk komen aku

NAL said...

Selamat bersegmen zaxx..

zaxx said...

JPEG: hahah wa rindu duit raya dr lu gak..hahah

Nal: thanks nal..:)

KorN said...

bersegmen pulak ekau yer... bagus3...

zaxx said...

Korn: hahah.. rasa2 nnti penuh blog aku ngan segmen jer..entry ntah bila nak siap..kuikuikui..

Fadzmie Mohamad said...

Thanks sudi join bloglist saya. Sama-sama kita tunggu penutup segmen ya. ;)

zaxx said...

fadzmie..: hihihihi sama-sama..:)