Pages

Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wednesday..


p/s: Jadilah superhero kepada orang lain yang membantu ketika susah, kerana apabila diri sendiri mengalami kesusahan, superhero anda akan menyusul jua.

6 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

★iela_kiera★ said...

HAHAHA!! seyes lawak tengok pic ni.. kreatif cikgu!

zaxx said...

hihiihi... ni hasil time dolu-dolu masa kt UPSI, time stress main la edit2 yg cincai ni,hahhaha... nnti nak wat gmbr ila la plak..:P (sambil snyum sinis bygkan nk wat pe kt ila ea,hahah,cuak ar tu..)

ked said...

wahh..
cikgu rupenye..
dan lagi satu,
superhero tak semestinye hensem..
eh?
for girl only laa..
hahaha

zaxx said...

ked: heheh lum sah jd cikgu lg..:) ngah tunggu posting.. hehe.. aah superhero not necessary hensem..sy pun teringin jd superhero,tp sy xhnsem,haha so layan je ar..kikiki
sapakah superhero anda?? hhehe

Edy Fee said...

ahaha yang tegah2 tu comel

zaxx said...

edy: hahah,,ala yg tengah je ke>??? yg kiri n kanan tu xcomel ek,hahah