Pages

Wednesday, November 4, 2009

sweet n sour

organic chemistry... i really cannot tackle the question.. blurr, stress n so hopeless. aku xyakin lgsung... byk tol yg aku skip2 mase jawab tu...tough ar soklan tu bg aku.. waa dah ar carry mark rendah..cmne nak idup ni??? aku tawakkal jer la..doa byk2..ader rezeki x kemana... aku mintak2 sgt x repeat paper...
dalm aku sedih2 campur stress, ader gak brite gembira..apa yg aku doakn selepas kejdian x dijangka tu akhirnya di makbulkan.alhamdullillah... jauh di sudut aku dulu tetap berharap keajaiban berlaku. terima kasih buat dr.... apa yg berlaku akan dijadikan iktibar dan pedoman untuk mase depan..aku akn lebih berhati2...
ader dua hari sebelum waktu stress... exam dua paper skaligus..dah la tough paper..inorganic and fizik... fizik pun akuteruk,,tgk jer ar markah test..giler2 malu..separuh pun xsmpai..4 jam kredit..aku xleh byg baper ar pointer sem ni... cume leh doa n usaha yg terbaik. yg lain2 aku berserah n tawakkal jer..td pun tipon mama ckap pasal exam.. as usual, mama x stresskan aku.. ye la benda dah lepas wat pe difikirkan sgt.yg penting struggle for the future..

time study , mula la mate kuyu menguyu jer..ni bile sok xder paper.huh bulat mate..skang pun dah kul 3 lebih x tido lg.. bile study nak stay sampai kul 3 jgn harap..xdaya nyer.. pe la nk jadi ngan aku..nntti bile result rendah mule la nyesal..hey emy... cepat study..

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: