Pages

Saturday, October 31, 2009

keinsafan... ku menaruh harapan?

aku semakin terkejut.. aku rasa bebanan dan dugaan ni sngt berat utk ditanggung... tp aku sedar semuannya berpuncadr sikap aku sendiri yg x pernah insaf dan bersedia...
aku semakin berada pada ambang kecundang dan kegelapan..walaupun masih ada sisa masa yg menanti tapi seolah-olah sinar harapan itu terlalu gelap untuk dicapai..

keputusan yg aku tengok td mmg sangat x disangka walaupun aku tau kemungkinannya ade..
tiba2 nasihat dan bait-bait ayt yg aku ucap setiap kali org bertnye ttg "itu" bermain di minda...tp aku sendiri yg leka,lalai dan mengambil mudah semua hal. kenapa???
tiada alasan yg dapat aku beri...
kemalasan, keseronokan dan masa terbuang... aku yg terima padahnya..

aku betul2 menyesal..sempat kah aku megatasi semuanya?
aku mintak maaf kepada mereka yang mndapat tempiasnya... harap sgt aku dimaafi..terutama F, S & yg lain2...

Ya Allh.ampuni aku,bantui aku...
aku tau aku byk berdosa pada-Mu,
berilah kesempatan kepadaku...

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: