Pages

Wednesday, October 14, 2009

penyesalan beterusan...

aku tetap macam dulu..xpernah nak berubah... suke wat kerja last minit, xpernah nak cube carik mase n lakukan something yg perlu dan buat tggungjawab yg sepatutnya... impak= menyusahkan orang lain, semua benda kelam kabut, diri jadi searbut.. salah saper? of coz it's all my FAULT!!!

aku ni bile nak insaf..patutnye bersyukur la stakat ni still lagi x berapa teruk untuk aku nyer "track".. i mean aku still lg diberi peluang.. but, xpernah nak amik jd iktibar... teruk tol..isnin tu mmg x sangke coz aku nye carry mark for edu... coz aku really worried for my individual essay.. aritu aku n Ar g jumpe en.Z teman dier, tp sambil2 aku tnyer gak part aku n ikutkan aku mmg xberpa menepati fokus yg sebenar ( aku x wat isi yg menunjukkan menyeluruh pada permulaan sebelum masuk isi sebenar)... aku mmg ingat nak edit n tambah yg patut, but as usual sikap aku yg wat sumenye jd xsempat..tp alhamdulillah, mybe isi tambahn lastt part tu yg backup untuk permulaan isi tu..

prob aku sbenarnya aku rase kat time management..kdg2 nak kate xder mase tu macm x logik jer..coz bile ader skit mase mula la nak enjoy..main2 jer, wat benda yg x spatutnya ( selain homework).. padahal homework n assignment berlambak lg...

sem ni aku mmg rase paling serabut.. it's all about the time managemnt laa. ( i strongly believe)... for test, overall aku x cukup preparation, tambah2 yg subjek major.. untuk minor lak..test aku hancur... sampaikan formula boleh blurr n xingat..mmg xleh dimaafkan..aku xtau pe nak jd ngn carry mark aku nnti... dah la malam td for orgnc test berlaku perkara yang mencuakkan... ni pun lg satu aku xsure pe yg kan berlaku ...tp aku rase kalo dah xader rezeki, mmg kan effect ngan markah carry mark...papepun aku berserah jer ar..at least ni jd pengalaman and iktibar..be careful next time, i mean just be yourself turn back to pastime - ur real zul the :"schmtcby" ( istilah ni aku jer kot yg ngerti,hihii)

mase tggal x lame lg..for final hopefully aku xla trus menerus jd unprepare.. aku nnti jd terlampau stress. skang pun aku jd terbeban kdg2..its hard to maintain than to achive...org luar hope for the best... especially family SK.. aku kdg2 jd malu..ye ar overall penilaian aku kat diri aku..this sem i am so MESSY, Bengong, n Hampeh....

apepun..... zul chaiyok2,..ganbatte kudasai..selagi masa x berhenti n selagi saat itu di depan..buat lah pe yg patu, ape yg mampu..lg satu jgn lupe tggungjwab yg perlu.. for task give full involvement n focus esp for grouping..jgn wat menda2 yang leh mengganggu focus,,jgn timbulkan masalah- it's only burden ur mind.. biarlah skang ni minda tu digune untuk study..hope fully..i can do..
doa2kan aku yer...

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: