Pages

Tuesday, October 27, 2009

serrabut.....

waaa aku tol2 serabut..seb baik semalam dah setel report hari raya aritu.. tapi how bout study?
xstart lgi.waaa dah la byk nak kene cover... sempat ker?
fizik lagi...organic plak memang kene pulun abisan..kalo x nahas aku..

masuk ari ni dah dua ari x makan nasi..wow.diet ker? of coz not.xder makne nye aku nak berdiet2..
ntah ar.sibuk kot..hehehe lagi satu faktor,kemalasan aku untuk g beli..nak masak bahan totally dah abis.. so nasib baik ader lagi biskut,buah and air..lagipun aku dah beberapa hari ulser mulut..nak makan pun skit.lagi la bertambah mals nak usaha carik makanan..tapi lapooo sioot..
malam semalam ajak angah makan kat luar..dah janji... lagipun dah siap laporan..kire ganjran ar ni walaupun duit.jengjengjeng......cukup2 makan jer.hehehe..
mlm tu ujan lak dekat2 kul 8.. aku dah ar xsiap lagi..ditambah denagn serabutnyer..last2 tertido..aku xtau ar ujan reda ke tak kul 8.30 tu tapi aku bgun dah dekat kul 9...mls dah ar nak kuar..sian angah..tgk ar..kalo ade duit malm ni kite kuar ek.. pastu aku asyik tidoo jer..bile nak study ni?????????
aku da dapt rase result sem ni mgkin menurun...aku bukan doa.tp tkut ar... hope la kalo pun turn xla mendadak sgt...amin..
k ar dari atas aku tulis byk tol perkataan malas..camne x jd mals..k ar aku nak rajin..jom rajin..k daa

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: