Pages

Friday, November 13, 2009

5 days to go

lagi 5 hari jer nak final exam falsafah..aku terus menrus enjoy..i mean x start study lg ar..bukan la nak kata enjoy ngat..just surfing internet, tgk anime,movie..gitu jer ar.. nak kta g jejalan berfoya-foya mmg xda...huhuu...pitih dok bnyak.hahha
ingat nak g umah pakngah esok,tp pikir balik,dgan kegawatan ekonomi ni mybe xjd. lagipun nnti mokde yg akan jemput, so konfirm ar singgah umah pakngah gak..
aku xpenah lg g umah pakngah ni. teringin ar gak..dah 3 sem xpenah2 lg g. pe nak jd ar.bukan nyer jauh pun...

falsafah ni kene byk membaca, soalan nye mmg sgt mengelirukan kalo x kuasi sesuatu tpik tu.sebabnye, soalan nye mcm anggap kite dah mahir sesuatu perkara dalam sesuatu topik,so tinggal nak analisis jer. tu yg susah, dah kalo kita bace pun sekali lalu, camne nak analisis... lagipun soalan ader gak yg berbntuk frasa base,mknenye kene tgk betol2 perkataan yang digunakan dalam ayat,kene pilih betol2 sesuai..wah.susah tu... menurut kwan aku yg dah amik falsafah sem lepas, kebaykan soalan berdasarkan pengetahuan am dan semasa, maknnye x bayk yg kuar dari nota... waaa lagi ar aku kecut, dah ar x byk membaca, pengajian am pun x amik( aku dr matrik).. so agak susah la, macam jawab kenegaraan mase sem satu ari tu.. papehal... ader lagi8 mase..aku cube wat terbaik..sempat lagi nak pulun ni.. but, jgn leka...tinggal bape hari jer.

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: