Pages

Saturday, November 14, 2009

trip2..jom melancong..

wahahaha... impian tu tinggi melangit...nak g melancong!!!! dah lame x g jejalan ( eleh mmg xselalu pun...) yuppp.. aku ni bukan slalu pun g melancong.. even aku ni org pahang, tp tempat kat pahang tu sikit jer yg pernah aku lawat..hmm.. mane yer? kuantan, kampung2 nenek aku, gunung senyum, mane lg? entah..xder dah kot,hehehe..skit jer en.. aku teringin ngat nak g genting highlands... theme park,wow my feveret... tp sampai skang xlepas2 nak g.huh!!! sbenarnya aku ni org yang mudah gayat ngan tempat tinggi, penakut tempat tinggi la dalm bhase mudah nyer..kui kui kui... tu la nak challenge diri aku ni naik roller coaster... anyone, jom plan g genting!!!

semalam borak2 ngan acad n andy, rancang nak g sabah.. mase sem 8.kene ar kumpul duit, untuk tiket lg,nak shopping mesti kaw2.hehehe...giler shopping tol... ye ar alang2 g oversea(sabah la), biar puas hati.hhhehe...

kalo jd ar mesti best...( hey tunggu je ar pas grad..kan nak posting sabah) hahaha..nak ker? sanggup ker? yuppp.. mesti la sanggup!! aku nak posting sabah bah... carik sumandak di sana hahahaha.... cuba eja ni... P.O.Y.O...poyo...hahhahahahha bye2

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: