Pages

Friday, November 6, 2009

kelegaan... yieehaa

alhamdullillah... paper yg dua ni dah abis...
overall just ok la..x konfident mane pun,..sebabnyer kebnyakan mmg xsure tmbah2 fizik... inorganic although jwab sume tp mmg x yakin pun main teka2 jer... mmg xbrape ingat yg reaction tu. anyway..legaa dah .. x abes lg sebenarnyer, ader satu lg paper..tapi 18 hb.so, ader la mase nk tenangkan fikiran...huhuhuhu
tp xleh enjoy ngat tau
hahah
petang pas abis paper inorganic, ijie ajak kuar pekan..aku on jer.. lagipun nak lps tension en.
g jalan kaki jer tu... ikut jejantas..waa tinggi tu pun aku leh gayat.wah,wah pnakutnyer.hahhaha
ijie nak cuci gambar.. aku lak ingat nak cark barang dapur..tapi... nnti la kot.huhuhuh
abes jer cuci..karoke tyme!!! hahhahah
layan sampai 6 lagu tu...
-janj manismu, mengintai dari tirai kamar, mentera semerah padi ( lagu duet feveret aku),kembali pulang, kenangan terindah satu lg lupa daa.hihiihi
patu pulun g ktm beli tiket mizi.. balik umah dalam kul 8.30..lambtnyer huuu

malm tu aku lambat turun makan .. janji kul 9..aku turun dekat 9.30,sian diorang..kesnyer..malu2... aku wat rakaman lagu dalam studio bilik air aku.hahhaha... melalak la..aku kalo dah dapat melalak dalam bilik air... waa pe lagi... layan ar.. dapat ar nynyi beberapa lagu,hahahah....
malam tu tgk ajl separu akhir kat khar.. tahun ni xder kategori..terbuka...waa lain dr lain..xsabor nak tgk akhir.. k ar daa

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: