Pages

Thursday, November 19, 2009

SUKSIS or Kursus Kepimpinan???

hari ni aku dapat mesej dr JHEP bhagian pembangunan peljar untuk tawaran kursus kepimpinan mahasiswa.. memang akan mewakili universiti dan mungkin boleh mintak pelepasan dari suksis.. tapi aku wat keputusan untuk memilih SUKSIS... ada bebrapa sebab pemilihan ini..sebagai makluman, butir2 program tersebut sperti berikut:

Kurus Kepimpinan Mahasiswa:
Tarikh: 21-25 November 2009
Tempat : tak dikenal pasti ( surat tawaran tidak dimabil lagi setakat tulisan ini di post)

Kursus Marin & Pertolongan Cemas:
Tarikh: 21-23 November 2009
Tempat: Kg Acheh. Sitiawan Perak

pemilihan aku lebih cenderung kepada SUKSIS kerana mengikut keutmaan aku, suksis diutamakan atas alsan ia berkait dengan kokurikulum yg aku ambil (jam kredit). tmabhan pula, priroti kedahuluan adalah suksis kerana untuk kursus kepimpinan aku baru sahaja menghantar borang seangkan aktivit SUKSIS telah dimaklumkan sejak pertengahan semester lagi.
aku sbenarnya khuatir gak lepas ni kan di black list nama di JHEP,tp tadi baru terima paggilan untuk ambil surat tawaran dan kau dah maklumakan penolakan tersebut dengan alsan aktiviti suksis yang clash dan sangkaan aku yg kurusu tu xdijalankan pada tarikh sama dgn aktiviti SUKSIS..

Lagi satu aku ni seorang yg agak kurang suka untuk berurusan dngan pentadbiran ( teruk tol sikap ni..jgn contohi ya).. kalau nak ubah untuk aktiviti ni perlu maklumkan pejabt. jd kene la pergi pejabt lak nak uruskan.leceh la...

tambahan lak.. aku mmg sangat berhajat nak join aktiviti suksis untk tambah pengetahuan n ikatan sikaturrahim ngan family suksis. dengan rintangan untuk mnjayakan aktiviti ni yang hadapi maslah pada mulanya, so xkan bila dah konfirm jadi aku x joinlak.aku rase rugi gak...
untuk kurus keppimpinan tu pun aku brat nak tolak,sebab tu pun mesti byk input yg bakal aku dapat...

kesian lak kat AB.dier pilih untuk g kursus kepimpinan.. tp aku pilih aktiviti SUKSIS.. walau apepun, teruskan perjuangan ye...

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: