Pages

Saturday, May 1, 2010

report + kemas + labu + payung + abang bas + kengkawan + icecream= today...



oh panjangnyer formula pd title tu...
formula fizik ker?
bukan..bukan..bukan..
apatah lagi mathematik...
tidak..tidak..tidak..
heheh..ya itu lah dia formula one...
Vrooommmmm....
eh salah la bro!!!
itulah dinamakan hari ini dalam sejarah..
oh pulak dah...
pape je la labu..

sebenarnya tu la xtvt aku wat arini..
uhuhuhuuu... penat gak..
ingat kan ari2 last kat sini hnya akan dipenuhi ngan sesi mengemas..
rupanya ader byk yg aku wat..hehe
start pagi,nak setlekan report HEP yg xsetle2 lg..
dan dgn bangge nyer time nak cepat tu la ader je masalah..
mula2 nak print xleh nak bukak...
bkn xleh sebenarnya..
tp desktop kat kedai tu ( kedai dirahsiekan..)
amatlah sopan santunnye meloading..
grrr... aku nak cepat kot...
nak kejar waktu pejabat..
kang xpasal2 xsempat antar..
tp seb baik dgn sabarnye( pdahal dah baran giler2) dpt gak antar
huh seb baik arini mood hepi coz sok nk balik umah,

pas setle report,smbung mngemas..
kepeningan melanda..
waa byk nyer brg aku..
nak start mane nie..
grrr... malas2!!

petang tu menjelajah kampus lagi sekali..
ni gara-gara si labu tu...
hahaha
labu mane lak?
labu labi ker?
or labu masak lemak?
tak..tak.ni la si labu sayung..
nak tolong tempahkan untuk kakngah
untuk praktikum dier...
sebenarnye pening nak pilih cenderahati mane
last2 labu gak aku pilih..
sementara tunggu labu siap aku nak pi HEP tnyer sal ketas keje..
laaa..hujan la plak..
kalo rintik2 mcm percikan air liur xper ar..
ni macam curahan air mata org baru lepas clash..
lebat sioot!!!
seb baik akak kedai labu tu bg pinjam payung..
thanks akak..
balik tu sempat lak menyembang ngan abg bas
dier citer pasal family dier..
ader gak la isu kat situ yer..
bukan bual-bual kosong..
apatah lagi bual-bual ngumpat..
hahah

pas balik bilik..
g jejalan melawat jiran tetangga..
ha jom pi kuaq makan...
ha??? aku xmandi lg...
huh..small matter..
gunalah teknik penyamaran bayang!!!!
jom tukar pakaian dan sembur-sembur..
pssssttt.. ha setle..
dah siap..jom kuar!!!!
giler!! awat lak?
aku xabes2 gelak sepanjang hang out ngan geng ni masa pi mkan td..
ya serius lawak,..
wahahaha..xtau nape sem nie aku btol2 LOKLAQ...
aku xtau pe org len kata..
tp aku benar2 hepppyyyyy!!!
rindunyer xpat gelak2 ngan korang dua bulan..
diulangi...DUA BULAN...
lame tu..

after mengisi perut yang memang bernafsu kuat td..
wah aku dpt gak mkn bihun sup...
puas2!!!
tp walaupun da makan..
malam tu aku kuar lg ronda2..
beli burger..
n...
ICE CREAM!!!..
hahaha
da lame xmakan ice cream..
alang2 hari last
nah ambik
ice cream baik punyer
nak kongsi ngan diorang..
sedappp!!!!!!

waaa
nak nangis...
nape?
ye ar ..
pas makan ice cream
dah lengkap satu ari..
esok nak balik dah
mesti rindu ngan sume kengkawan...
waaa isk...isk...isk...
sedih.............










0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: