Pages

Saturday, March 27, 2010

The Show..ahakz..

ni bukan kagu lenka yer,hihii.. sem ni xbergiat aktif pun dlm bidang nyanyian ni, cume ader ar skit2,tu pun mase presentation subject,yaa aku ingat lagi, gaga oo lala...haha malu kot mengenang kisah itu.cewah!!! hmm sem ni xpernah lagi ar g karoke jamban(BOX) kat pekan..waa rindu serindu rindunyer sioot!!! nak melalak... melalak..dan melalak...kakakak...

back to the story.. baru2 ni ader kwan aku offer... nak wat persembahan x sempena majlis kolej? wahahaa pucuk dicita, durian mendtang... my feveret tu... mesti la terima.kuikuikuik giler glamor tol.. xder, aku gian nak mnyanyi nih..

dah excited giler,so mencri2 la lagu per nak nyanyi.mulanya aku diberitahu akan berganding bahu, lengan, siku ngan sorang lagi ... then semalam si kwn aku tu bilang, aku kene bwk 2 lagu,wat sorang2..waaa pulun kot,, riso gak xpat wat...


pening nk nynyi per nih,,,aku ingat nak ader medley,dpat ar nnyi byk part n genre,..tp nak kne combine lagu lak...then kwn aku kta ader cdagn dr pihak penganjur, hitam putih kehidupan by datuk sheila majid..lagu pe tu ek? ngah blurr g ar search kat U-tube..ooo laaa lagu ni, aku suke kot lagu ni..slalu dgr mase dolu-dolu..i like. i like... so try ar mencube vokal yg xseberapa ni..huh tetibe rase xsedap( walaupun xpernah sedap pun aku nyanyi,hahah)..adoiii takut la plak, rosak majlis nnti... waaa nape ni? kene pulun practise ni. kak marlyn help me!!!

uhuhu tawakkal jer ar.. yg penting jgn malas practise,hehe... skang kene crik lagi satu lagu jer... n ine more,, dress up ???? hitam putih?? argh..nak pakai per ni.hihii ader saper2 nak sponsor aku? huhuhuhu.... k la nak berundur la... ni ader lagu hitam putih kehidupan tu... dua versi, satu with vokal, satu lagi tanpa vokal, so leh a u guys latih2 vokal sesame,heheheh..enjoy!!!



Hitam Putih Kehidupan

Artist: Sheila Majid

Lihatlah sekitar alam
Dunia luas terbentang
Langit tinggi kebiruan
Pohon-pohon kehijauan
Hembusan bayu yang menyegarkan

Dengarkan di sana-sini
Beburung riang menyanyi
Berbunga aneka warna
Sumber kedamaian jiwa
Mensyukuri nikmat Maha Esa

Begitu berharga kehidupan ini
Bagi mereka yang tahu menghargai
Mengapa terdorong oleh perasaan
Kalau turutkan hati diri menjadi korban

Tiada yang dapat lari dari masalah diri
Hadapi lah dengan tenang
Tiap cabaran yang datang
Atasinya dengan keimanan

Sekadar buat renungan
Untukmu teman tersayang
Hitam putih masa depan
Sendirian menentukan
Hidup ini usah persiakan




jom layan karaoke..hahaha



0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: