Pages

Saturday, March 27, 2010

lovely saturday???


hari ini hari sabtu
esok hari ahad
lusa pula hari isnin
tulat hari selasa
bla..bla..bla..
amboih... pe motif bilang hari lak ni??
ya.. aku udah mengong...
ingatkan ari ni..
xfham?? ok today..
saturday...
sabtu ni nk jadikan ari aku melempiaskan nafsu...
jap2 jgn slah faham lak ek..aku suci lagi..
bak safi blaqis..xpun umpama sendayu tinggi.hahah
maksud aku nafsu mengsettlekan sume homework aku yg tertangguh dekat beribu2 minit dan
berjuta2 saat...
agak melampau statement ini ya..hihii
yes tu mission aku ari ni...
tp dah dekat separuh hari( dah separuh pun)
aku still x on kejer2 aku...
why???
tet..tet...tet..
ooo kalo nak on kene taip ON <> Homework hantar ke 012345...
pergh ngarut gitu!!
jap2 nak bilang homework yg xsiap lagi..
1,2,3.........4,5.......20,21,22........387987673....
eh tolong2 xcukup tgn ngan kaki nak bilang ni..
melampau2..byk sngat ke?
yupppppp BANYAK!!!
tu belum task2 sampingan yng tah dr sem baper xsettle..
aduhai... dimanakah kerajinan ku meghilangkan diri???
oo ok2..hello.. pak polisi..gue mau lapor
gue punyer rajin udah ilang!! carikkan ya pak!!
huh... akan jumper ker??
selagi tekad xda dlam diri
tunggu la minggu depan,taun depan.. abad depan... alam depan..
opps!!! alam depan?? alam barzarkh ker??? tetttttt....
xkan siap la sume koje2 tu yob..

soo.. mase yg ader ni... hang pi pulun ka yerk... test minggu depan
present lak isnin ni jer bang oii!!!
esok nk kene pegi kampus lak..
tkt2 nnti xder mase
so ader mase jgn la nak buang masa
buang angin xper
kuikuikui...
jd, mari kawan-kawan kita wat homework... jgn malu segan nnti dpat reward.heheh ( nyanyi)
yaahh its saturday..
lets dance together!!!
yeee haaa...




0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: