Pages

Wednesday, March 17, 2010

back to school?

really miss mase zaman dolu-dolu..time skolah..especially sekolah menengah... altough seyesly aku xder ar pgalaman yg extraordinary cam org lain, tp mmg rase rinduu.... bile dgr orag criter ttg kesah zaman sekolah, aku jeles tau!!! mybe some will say i am S**M*... hehehhe... so, xder ar citer2 pelik bin ajaib...eh tol ker aku S**M*???? hmm pikir2 balik..a'ah aku nk gak cter pglaman menarik, tp penat perah otak..pe ye ??ahhaha... leka aku dgr citer check zaidi td.. kesah mase skolah die mmg extrem..tp ak sgt2 suke..xdpt bygkan kalo aku ader time tu..beshhhhh!!! tp yg best mase skolh sbb kawan2 ar en... kiter ader geng baru best wt menda2 pun..skang masing2 bizi ngan hidup masing2..nk jumpa kumpul semua balik mmg susah... bile wat lawatan kat fb cikgu2 skolah menengah aku, huh,tetibe teringat kisah lame.. skang still ader beberapa org cikgu yg ader lg kat sekolah aku tu..n kebnyakan nyer penah ngajar.. teringin nak jenguk2 sekolah,tp segan pun ader,hahaha... ros aku bukan sem ni,kalo x leh ar g secara rasmi.ahahahhahahaha... papepun.miss all of u...

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: