Pages

Wednesday, March 10, 2010

bila si kayu menari...

aku semalam join tarian zapin untuk hari keluarga suksis yang mendatang... gugup bah!! aku maner ar ader basic menari..zapin lak tu... setakat tarian cacarmarba leh ar...aku suka menari tarian gaggagaa...hahhahah...
zapin ni suatu yg sgt menarik dan unik bg aku..dulu tgk2 rg menari zapin ingtkan senang ar..rupnyer wowwww sgt ... basic nyer pun aku gagap lg.hahah tp aku nak gak..nak..nak... rase ni mcm cabran sehati berdansa lak..hehe,..respect ar mui,lembut, sharp n sungguh mengasyikkan tgk dier menari... hopefully pasni leh ar meningkat skill tarian.. n andy pun suke gak aku tgk...i like jai ho punyer tarian yg dier wat tu...meleeetooop!! andy, nnti wat ar tarian tu mase senaman pg..gerenti masyukkkkk!!!!
si acad ni mmg baguih ar... mcm dah berpenglaman jer berzapin.huhu..aku ni jer terkial2 lg...hehe anyway..jom ar kengkawan menari..kiter berdansa sambil goyangkan badan.hahah...
ni ader video zapin..enjoy.. tp bukan aku la yg menari.hihi.aku bkn pro!!

2 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

teacher sarah said...

ble zul nk menari dpn i sorg ni

zaxx said...

kalau kat serr.kene nari lgu yg hot2..hihihi