Pages

Thursday, August 12, 2010

kesayuan kenangan itu..

dalam meniti pagi yang syahdu ni,
aku tetiba teringat kengkawan aku
bertuah sgt aku coz dpt kawan yg begitu aku hargai..
persahabatanlah yang mewarnai kehidupan...
sejak lahir hingga sekarang,
jumlah kawan sememangnya terlampau ramai,
cuma aku agak kecewa coz aku jenis yg cepat lost contact
sorry to all my frenz..

sambil melayan homework yg bertimbun nie,
aku sempat buka blog hiliran .blogspot,
mengenang kembali kwanku yg telah pergi wat selamanya,
hanya al-fatihah dan doa yg mampu kami beri..
semoga bersemadi dgn aman
arwah muhamad hambali bin mustafa
walaupun dah beberapa tahun pemergiannmu,
kau tetap di hatiku...

credit to :hiliran.blogspot

Nama: Muhammad Hambali Bin Mustafa
Lahir: 25 August 1989
Meninggal: 6 May 2008 [ jam 11.30 pm]
Sebab: Pendarahan teruk di kepala akibat kemalangan Motorsikal
Tempat: Hospital Selayang Selangor
Usia: 18 Tahun 9 bulan

Dear my friends and surfers,
Let us recite Al-Fatihah for Arwah. Let him rest in Peace in "Alam Barzakh".
Arwah is my nephew, live with us since his mother died in 1997 [ He was 8 years old that time].
I miss him so much, for the last 3 month, never had a chance to meet hi








Bila Aku Sudah Tiada Lirik :-
Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika



Kita mampu hidup selamanya…

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: