Pages

Wednesday, August 25, 2010

Buat salah...


manusia tak pernah lari dari kesilapan...
slalu dengar ayat nie
ayat nak memujuk hati..huhhu
anda pernah wat salah????
aku? of coz...
skang pun...
bile wat salah,
mesti akan rasa bersalah...
tp kali nie rasa bersalah tu sgt2 menghantui...
dalam dilema...
jujur , terus terang...
or
stay in da silence n just let it go... warning for the future..dont do again..
tp adakan ia semudah tu?
TIDAK!!!!!
menyesal...
sgt mnyesal...

terlalu serabut...
xnak dihimpat rase berslah sepanjang hidup..
serius..ni bukan benda kecik..
benda ni akan berkait smpai bile2...

tp aku xder lg kekuatan nak jadi segagah tu..
aku xnak carikkan perasaan org lain..
ttg aku?
aku dah xkisah...
tp tipu la kalau aku xkisah,,
cume harap kesannya tak seteruk yang aku sangka

TIDAAAAKKKK!!!!
ak bergune...
kenapa aku BODOH sgt ketika itu??
sebabkan satu tindakan tu,....
aku mmg xtenteram skang..
dan semestinya bukan sekaranag jer
ingat2...
akhirat tu pasti wahai muhamad zulhelmi...

maaf buat segalanya..
tp maaf saja cukup ker?
arghh... xtau
xtau
xtau
nak wat pe...

Tunjukkan lah jalan kepadaku...


0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: