Pages

Saturday, February 27, 2010

tribute to my loves one...


me and blue shirt...


at lab..


pose model2...


hari anugerah FST

Cover page majalah kisah chemistrian terlampau...


this is a tribute to my lovely shirt...

wah poyonyer..hiiiihii.. aku ade post entry ttg kehilangan pakaian aku kat dobi..so kat sini nak citer skit ar pasal baju kemeja aku yg menjadi salah satu mangsa keadaan...

si baju berwarna biru... aku syang sebab baju ni lah aku pakai untuk byk majlis,event, present n xtvti yg bg kenangan kat aku... baju ni dibeli oleh mama lame dah.., time aku form 4 or form 5...lupe da... mama beli untuk aku bawak n pakai mase join aktiviti nilam kebangsaan.. mama slalu camni,kalo aku sertai mane2 pertandingan or aktiviti terutamanye yang besar2 mesti akan beli baju baru tuk aku..aku tau mesti mama xnak aku rase rendah diri or segan ngan orang lain yg rata2 nyer mmg berada... family kami bukan org berada, sederhana jer... kdg2 sian kat mama time tu berabis duit tuk aku, aku mmg xkisah pun pakai baju lame jer, tp mmg still nak beli baru.. thanks mama...

tp aku suke ngan baju tu,dari segi design n kaler.. aku ni choosy skit sbenarnya..heheh susah ar nak suke something kalo xkene mata memandang, tp this time aku mmg suke ngat. desing simple tp yg lainnyer dr baju aku yg lain,butangnye yg stylo bagi aku ngan lining corak sekaler tu.hhuhu

baju ni mmg pakai untuk pertandingan nilam tu... ha rasenyer time tu aku form 5 coz pertandingan,form 4 aku g untuk kursus jer.. untuk temuduga lisan aku pakai... hmm mmg bg kenangan.. time ni aku dapat naib johan kebangsaan... syukur ngat.. cam yang aku kata td, rata2 pesrta look berada , tambah2 yg kategori bandar... mostly speakng london... aku time tu nak speking tergagap2... but, mase join ni ar baru aku timbul konfiden untuk speaking..bermula mase sesi temuduga lisan lepas panel juri bg nasihat untuk try to speak walaupun x bagus...thanks juri...

back to the shirt... pas daripada nilam ni.. baju ni la peneman aku untuk majlis formal..ye ar dulu2 aku mane ade byk baju kemeja gitu...sampaikan time abg long temuduga pun ader pernah pakai baju ni..so sentimental.heheh

aku byk gak pakai untuk temuduga. cthnya temuduga untuk kursus yayasan pelajaran mara(YPM) bahasa jepun .. n aku berjaya temuduga n dpt join kursus tu...

untuk event cthnyer hari anugerah Kecemerlangan Fakulti Sains n Teknologi... so sweet kenagan tu.. n

aku gak byk pakai baju ni untuk presentation..xtau knapa,kalo pakai baju ni jd lg bersemangat... ade aura kot baju ni... yg aku ingat, cam present public speaking EC 1 n byk lg..lupe la plak.. untuk program klinik spm baru ni pun aku pakai baju ni...

so,byk kengan aku bersama si biru ni.sdey gak coz ni antara pemberian awak baju kemeja dari mama...so sad!!! well. hope u happy walau di mana kau berada...

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: