Pages

Thursday, February 11, 2010

kawad formasi...



sempena aktiviti khidmat masyarakat kat felda trolak ni, satu persembahan kawad kaki formasi dijangka di lakukan.jadi warga suksis inter bertungkus lumus berlatih untuk menjayakan nya... tp aku xterlibat,cuma 30 orang kengkawan lain yg masuk..tp aku n yg lain tetap turun bg semangat..masuk arini dah 3 malam latihan... aku terharu tengok semangat semua yang terlibat terutamanya jurulatih kesayagan kami en.kamarul... sanggup turun malam2 untuk mengajar kami... semoga semuanya berjalan lancar....
melihat formasi masa latihan, aku teruja gak..bila jadi nampak smart n cantik... bygkan 2 hari da leh wat gitu, kalo berlatih lg lame mesti mantap!!! leh la tubuhkan or bentuk formasi penuh khas batch inter.huhuu..mesti seronok!...
td sempat snap pic time latihan n rakam video, but gambar x clear ngat. almaklum la guna hset jer... but to all my fren yg bersungguh sungguh turun latihan n berkorban untuk kawad formasi ni, pe yg aku leh ckap: waa salute sama kamu semua!! yaaa..suksis boleh!!!!

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: