Pages

Saturday, February 27, 2010

i've lost my love one!!!

really mad n regreting to what i've done.. ya i;m blaming myself...
aku dah kehilangan my love one... what? yezzzz!!! my love one... grrrr... tp bukan aweks2 yer... aku kan single mingle lg...hahahah

sebenarnyer aku dah ilang barang aku.. barang pe yer? pakaian aku.hahaha pakaian pun leh ilang ker?semuanya bermula dengan.... DOBI!!! gini citernyer.. tanggal tepat jam 3 petang aku mengahntar la segerombolan clothes ku yg dah ditimbun buat sekian lamanyer dalam raga aku... sampaikan aroma nyha menusuk hidung mancungku... g dobi ni pun sbab nak pakai certain baju tuk xtviti sok..so nak kering terus ar... aku bwk g dobi kul 3 sbb alang2 nak turun perjumpaan skali, besanya mmg antar lewat malam... perjumpaan tu ader ar sampai kul 5 lebih, balik tu x g tengok baju pun,lupe..then dah sampai bilik baru teringat...g ar berlarian turun...dah siap dah tgal nak g keringkan.tp mesin kering penuh lak...so aku yg dah lambat untuk ke surau an nur tinggal la dulu baju tu dgn hajat nak amik pas balik surau..

tiba di rumah, aku lupe lak bawak kunci bilik, roomate aku kuar... so, duk ar kat ruang tamu menunggu..aku baring2 dulu, mate dah kuyu ni ( penat mencungkil pintu, tp xberjaya,haha)... last2 tertido kat bilik AB..wah gitu lak!haha lagi... pastu roomate aku balik, aku dah jage time tu..
then g gunting rambut ngan abe wan dulu... sampai ar kul 12 lebih pas siap2 mandi...

time ni ar baru aku g turun nak tgk baju aku... ye ar dah berjam2 kat dobi tnpa dilihat... huh first tgk dah diangkat buh dalam beg..ye ar mesti ar org len nak gune mesin tu n masukkan dalam beg aku baju tu..ok xkisah ar tu.. tibe2 aku perasan something... DYNAMO!!! where are u? hello aku baru beli tu..penuh lg.. pastu terperasan lgi... nape ringan semacam beg? td aku antar punye ar kembung beg.. cek punyer cek... aik... mane pegi baju yg lain? gelabah pun menjelma!! waa mati aku... aku trus mencari baju yg penting! SUKSIS2!! sluar Westmolen.. seb baik ader, tshirt latihan...alhamdullilah ade..lega la skit...

tp yg hanginnyer ader gak baju len yg xder di tempat kejadian, tidak ku pasti org terambil atau sengaja ambil...perhatian!! baju aku semua nya cap pekan sari,hhaha xkan laku gak kot.... ya senarai yg masih belum ku temui>>> koleksi baju kuliah aku, singlet, sluar slack cotton n yg lawaknyer... where is the other underware?? xkan ade satu jer ni? waaaaaa... sedih ar coz ader baju kuliah yg aku syang ngat n sluar charges baru aku beli n baru pakai sekali da ilang...sluar slack mokde bg pun dah lesap.. plg sedih tu ar.. si kecik2 tu..mampuih aku kalo kene bomoh pasni.hehe

tp papepun , aku redha.. xder rezeki ngan dorang ar tu..pasni tgk bajet,kene gak la beli yg lain, at least satu set baju n sluar lagi... baju kuliah aku ader ar dlm 3 helai menghilang.. tu la lambt ngat g tgk.huhu
mula 2 td dah tekad this is the last time i go dobi..tp of coz aku akn pegi lagi ..hahaha aku en malas.hihihi... to my clothes,sayonara yer... ader jodoh kiter jumpe lagi...heheh

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: