Pages

Friday, February 12, 2010

sepetang bersama... KFC!!!



selepas lab fizik yg menyeksakan otak!!! waa kene ulang experiment... urgh breadboard yang memintal simpulkan otakku...grrr... aku n kengkawan ( xtually rancang 4 orang tp time kejadian ada penambahan...aku lg suke..lagi meriah.heheh) kitorang g ke KFC... AB nak belanja sayidah sebnarnye,tp dier suh aku teman..aku on je ar. rezeki..xbaik tolak en...hihihi... saiyidah g ngan kak shikin.. aku , AB ngan jamil bertolak same pas wat keje skit kat pejabat. time kat KFC jumpe ustaz n jenny..so makn sekali ar... mase berbaris untuk order jumpe lak ka effa n kak diah..tp diorang xmakan sekali...

hari ni, aku ngan AB g order..wow berlaku incident yang menyerabutkan otak aku sekali lagi... kepeningan bermula apabila selesai saja ambil order dr kaunter... bilang punyer bilang..oit! ayam xcukup ni..kiter order dinner plate 5 n twister 2... tp dpt 1 jer dinner... yg lain dua ketul ayam( snack plate) so g ar turun kaunter,lgpun resit xplak diberi tu yg susah nak refer..

tunggu punye tunggu last2 dpat resit..rupnyer kat resit tu tulis 4 snack plate bukan dinner..laa patut ar... slh siapa?? hmm... tp td aku ngan AB sendri yg dengar ulangan order dr cashier tu 4 dinner plate n tambahn satu lagi wat pastu.. xper ar dah diorder, nak tukar kene lak tambah duit lg ,,sian lak AB.. so turun ni g amik cheezy wedges n twister, tp twister abis,ganti ngan zinger burger...

dah nak balik jd lagi hal yg menyerabutkan... tibe2 ader yg bertnye ..pe dalam bungkusan memanjang tu?? laa...twister rupenyer... barulah aku tau..tine kitorang turun bwh g kaunter untuk cek balik order , dier dah antar twister, kengkwan lain xtau lak pe bendanya tu,...so masing2 x gatu la...huhuhu... satu hal lak ni..burger dah dimakan pun.uhuhu... so aku g ar beratur lagi pas makan untuk byar zinger lak... hihihii... papepun yg berlaku ptg tu kenyang ngat.thanks AB!!

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: