Pages

Thursday, December 10, 2009

ooh..si kecil!!!

Si kecil? Sape tu? Anak aku ker? Huhuhu aku mane ade anak lagi daa.. kawin pun x.. si kecil yg aku maksudkan ialah peserta idola kecil 2.hihii…
“ ku percaya nanti suatu masa, sang suria kan menyinar jua…” tu la bait2 lagu yg dinyanyikan oleh azzam,salah seorang peserta untuk minggu ke- 5 ( kalau tak silap).. pe yg istimewanya persembahan tu? Hmm.. bagi aku suatu persembahan yg amt baik,penghayatan yang bagus dan tak Nampak dibuat-buat.. he is crying while singing the song. Jarang gak tgk org nyanyi sambil nangis.. kalau nangis pun time tersingkir,huhuhu.. time tgk the show, terasa nyayian dier walaupun mase tu tengah sibuk pergi umah mak lang tengok si Haikal yg baru jer lepas jatuh motor.. menusuk gak la… walaupun pastu tgk recap ( sedutan persembahn) pun rase yg same). sebenarnya pas malam sabtu tu aku tgk lagi siaran ulangannya.. still ader rase walaupun x macam malam first aku tgk..cayalah.. menjadi persembahan azzam..hehehe personally, idola kecil 2 ni bnyak yg berbakat.. compare to musim satu.. susah gak nak jangka yg mane juara.huhuu.. tapi my fevered tetap azzam , cute little dayana dan ain.hehehe… xsabar nak tgk final.. vocal kebyakannya mantap loh dibandingkan ngan aku.hahhaa.. mybe tak ramai yg tgk program ni, tapi bagi aku best dapat tgk budak menyanyi,tambah2 yg suara sedap.. but just sekadar hiburan hati la.. x elok gak dedahkan kanak-kanak ngan hiburan, takut mereka terlalai.. kalau dapat maintain ngan benda2 wajib yang lain xper, taku terpesong jer en.. ye ar nak jadi artis umor muda ni byk cabaran..kalo leh elakkan la.. tambah2 bile dah dapat pegang duit sendiri… mata leh jadi kelabu.. and also sosial problem la yang ditakutkan gak.. mase kecil la kita nak kene terapkan nilai murni dan yang penting didikan agama agar tak menyusuri masa depan dalam kegelapan..

0 si kacak dan si cantik berkata-kata...: