Pages

Wednesday, December 30, 2009

kejutan???

huh... pas kelas fizik yang menyeronokkan td (seriusly aku suke kelas ni.hehhe) aku n faris pi libry... then terserempak geng zombie kg pisang.. (ha? sape lak dah..) hahhaha... geng minor mate la..huhuhuhu dengan tibe2 aku dipanggil dan dikerumun..opps..pe lak ni? ader komplot nak kenakan aku ker? hihihi.. rupenyer dioarng tnyer pasal calon mpp.. diorang tnyer sebab katanyer si dia kata aku mohon jd calon mpp.. waaaa..statement!!!! salah faham ar ni..huh xpenah terniat nak jd calon... ni mybe sebab aku hantar borang kursus kepimpinan aritu.hahahha... mane la aku tau kursus tu untuk mpp, aku ikut je housemate aku ajak..hihihi... tapi xperla, aku x g pun kursus tu.. seb baik.. anyway... aja aja fighting.hahhahaha

2 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

Faris Azmi said...

zul, nk ke jd mpp??? aku nk tlg calonkan... ahaha

zaxx said...

woit..jgn sekali2 mencalonkan aku..nnti ade lak parang terbang di kepalamu.hahahha