Pages

Thursday, December 31, 2009

balik .. x balik.. balik.. x balik...

balik mana plak ni? xtually aku ngah bingung ni..aku tetibe je terdetik nak balik umah kat kemahal bela prof rosli kata xder lab ari kamis ni.. ai.. baru jer masuk dah nak balik... aku pun xtau la nape hati ni berat sgat nak balik umah.huhuhu padahal mula2 tu main2 jer,then rase tol2 nak balik.. tapi prob nyer, kalo kat umah aku tkt x wat keje..keje2 homework ar.selasa dah ar kuiz physics. tajuk untuk assignment alam skitr pun x decide lagi.td dah pinjam buku n surf info, kalo balik aku bace ke x ntah...
mula2 tgh hari td da tipon mama, so decide dah x jadi balik..gtau la along skali xjd balik.. ptg plak nuar tipon tnye balik x.. time tu mmg x jd dah balik.. tup2 malam aku tipon mama lg.sembang punyer sembang..hmmm terasa nak balik sgat... why2???? aku riso satu jer.. keje2 aku..tkt ngat xjalan.aku bukannyer kuat tahan godaan. besala kat umah,byk benda yg menggoda.hihi angah n ima lak suh balik...hmmm mama ingat aku merajuk xjd balik ptg td, hahah mane de merajuk... mmg ptg td fikir xnak balik..
last2 malam ni decide dah nak balik..risiko la..walaupun aku xcited sampai g carik gak tiket malam tu,huhuh tapi hati nape tah rase xsedap jer.. doa2la xder pape yang xdiingini berlaku en..aminn...

1 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

Cikgu Kini said...

balik je zul... ahaha