Pages

Showing posts with label hari raya. Show all posts
Showing posts with label hari raya. Show all posts

Tuesday, July 16, 2013

Bisikan Itu Kembali...


ASsalamualaikum dan Salam Ramadhan...





Sunyi...
Sepi...
Badan terasa penat, namun aku gagahkan jua...
Langkah longlai...
Dapur dituju... perlahan...

Tiada suara..
Lampu tidak dibuka...
Suram... seram...

Tiba- tiba, fokus tercalar...
Telinga mencerap sesuatu...
Aku pasti... seyakinya pasti...
Bisikan itu.. bisikan itu...

Jantung berdebar...
Jiwa meracau...
Salah dengarkah aku??
Pipi ku tampar..sah! ini benar....

Suara itu... bisikan itu..
memecah kesunyian hari...
apa harus kulakukan?
kaget...

langkahku laju, deras...
terasa darahku mengalir laju...
nafasku kencang...
aduh.... ku masih tidak percaya..
sekilas ku lihat,...
ya..memang dia...
aku takut....
benar- benar takut...
kerana dia berbisik........

"Yusoff Thaiyobb".....

Kan..... meroyan sangat.... iklan je pun.. Kau takut apa? oh faham! Takut tak dapat makan siang hari la tu.... Haruslah,bulan puasa ok! hehehe
Salam Ramadhan Al-mubarak Zaxx ucapkan kepada semua umat Islam.. semoga Ramadhan ini memberi seribu satu barakah kepada kita dan keluarga tercinta.. Merasa la puasa jauh diperantauan selatan semenanjung.... Walau jauh dari keluarga tercinta, diri tetap sayang semua....:)

Rasa sekejap je dah bulan Ramadhan... rindu kenangan berblog last puasa... rindu nk berposto-posto kad raya bagai.. tapi ntah sempat tak,huhuhu

p/s: harap readers semua selamat menjalani ibadah puasa denga penuh berkat... jangan nakal- nakal macam Zaxx ...hehe Nakal macam ne? macam ni la-----> sila baca..gituh..:)

Friday, September 10, 2010

salam aidilfitri ... jom kutip duit raya...




-credit to pak google & kadviral.com-

salam aidilfitri buat semua umat Islam di dunia
semoga syawal yang mulia ini memberi seribu satu berkat dan rahmat
buat anda semua..
dikesempatan ini, saya memohon ampun dan maaf
atas segala silap dan salah yang dilakukan...
andai tersalah bahasa,
terlanjur kata,
terkasar bicara,
segalanya harap dimaafkan...

sempena bulan baik ini,
saya dengan berbesar hati
nak bagi duit raye
pada blogger yg sudi..
heheh
tp xder la lumyan mana..
lagipun saya study lg,,
xder bajet besar..
hahah

kpd yang berminat, mudah jer caranya..
just tinggalkan ucapan hari raya pada ruangan komen..
jgn lupa tinggalkan sekali link blog anda beserta email untuk dihubungi..
ucapan yg paling kreatif akan mendapat duit raya
bernilai RM10..(sikit jer)..hiiihii
yg berminat silalah sertai ya..
heheh
tarikh tutup:20 september 2010

0