Pages

Saturday, June 22, 2013

Macam Mana Nak Menyanyi Macam Penyanyi Omputeh??

Assalamualaikum dan Salam Au Cak...Muah2..

Bukak channel ni ada nyanyian, tengok channel tu pun nyanyian.. Zaman lo ni penuh dengan nyanyian kan.. Dolu-dolu masa aku kecik-kecik, kalau nak tengok konsert atau program nyanyian kat TV kadang-kadang je. Tak Muzik-muzik, Sinaran Pasport Kegemilangan. Tak pun sekali sekala tengok Hiburan Minggu Ini (HMI). Dan Kadang-kadang gak je ada Konsert macam Konsert Unplugged Ziana Zain ditayang kat TV. Entah kenapa aku dulu peminat kakak angkat kening ni.hahah...

kak Zzz...

Tu dulu, tapi sekarang lain. tengok situ, Mentor. Jenguk sini, Idola Kecil. Tu belum lagi bukak Astro..lagi la banyak programnya. Nak lagi best godek-godek internet.. Tengok kat Youtube, taip je apa yang nak. Maybe sekarang memang trend semua orang nk famous, nak jadi penyanyi.. Ada yang sekadar suka-suka tapi ada gak yang nak serius dalam bidang nyanyian katanya... Nak kalahkan Kak Melah la tu..huhuu.. Aku suka tengok video cover version kat youtube. Ada yang kelakar, ada yang ohsem dan ada yang wat aku cairrrrr...!! Teringin gak nak post video macam tu , tapi apakan daya suara aku hanya sesuai nyanyi lagu "laju,laju..aku nak kawin dengan anak raja..." cewah!! Korang macamne? tak teringin ke nak kongsi video korang? But wait!! Sebelum korang nak menyumbangkan suara emas korang tu, apakata tengok dulu video ni. Mana tau dapat inspirasi macam ne nak nyanyi ala-ala penyanyi omputeh ..:)




p/s: Aku dah tertarik dengan video-video dari channel Nigahiga. Try check it out video ohsem yang wat bulu-bulu ketiak menari-nari sambil korang gelak..:P





4 si kacak dan si cantik berkata-kata...:

Akupenghibur.com said...

hihi hebat.. thanks sharing

Unknown said...

hahahahaha senget mamat ni... tapi dri si BOBO tu bio le aku tgk dia ni buat parody :P

zaxx said...

aku penghibur: welcome...tp video tu sy rasa just gurauan je..:)

Pari-pari white: hahha kan bobobobo...

Aimacomel said...

mmg byk realiti nyanyi je skg ni. tak pergi sekolah belajar tp sekolah nyanyi